Hærværk, trusler og salg af stoffer - Borgere føler sig utrygge i ny bydel

Kim, Martin og Jacqueline har alle været udsat for groft hærværk mod deres motorcykler i lokalt parkeringshus. Nu vil de have kommunen og politiet til at øge sikkerheden

Kim Valbjørn (til venstre) og Martin har været udsat for to episoder, hvor flere gerningsmænd har forsøgt at stjæle deres motorcykler fra parkeringshuset bag Føtex i Egedal By. Episoderne får dem til at efterlyse mere tryghed i området.

Kim Valbjørn (til venstre) og Martin har været udsat for to episoder, hvor flere gerningsmænd har forsøgt at stjæle deres motorcykler fra parkeringshuset bag Føtex i Egedal By. Episoderne får dem til at efterlyse mere tryghed i området.

Foto: Kenneth Tanzer

Nye boliger og nyåbnede butikker i en grøn oase lige ved stationen. Egedal By har taget form de senere år, men for en række beboere er idyllen ved at krakelere bag "de grønne porte" ud til Dronning Dagmars Vej.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...