En ny revy er på vej

Jørgen Lindahl

Åhøjen 1, Hillerød, skriver:

Nu kommer de igen - de glade amatører fra Grønnegadecentret i Hillerød. En ny og spændende Grønnegade Revy er på vej.

For syvende år i træk går både gamle og nye - og der er stadig to af de "gamle" med - på scenen.

Det hele startede, da daværende formand for centergruppen Jette Møller samlede det første hold i efteråret 1999 med premiere den 27. april 2000.

Under meget beskedne forhold i den ene ende af centret - til nu hvor næsten hele Grønnegadecentret er taget i brug.

Fra at være 12-15 medvirkende og til nu 30-40 m/k på en ny større og hævet scene, flere bagtæpper, mikrofonanlæg, lysanlæg og ikke mindst et tre mands orkester (også m/k).

I 2002 tog John Plenov over sammen med Peter Haugaard, som siden har fortsat.

Der er premiere i begyndelsen af maj, hvor Peter Haugaard har skrevet teksterne, og vi kan igen glæde os til endnu en vellykket forestilling.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...