Jørgen Lindahl
Åhøjen 1, Hillerød, skriver:
Nu kommer de igen - de glade amatører fra Grønnegadecentret i Hillerød. En ny og spændende Grønnegade Revy er på vej.
For syvende år i træk går både gamle og nye - og der er stadig to af de "gamle" med - på scenen.
Det hele startede, da daværende formand for centergruppen Jette Møller samlede det første hold i efteråret 1999 med premiere den 27. april 2000.
Under meget beskedne forhold i den ene ende af centret - til nu hvor næsten hele Grønnegadecentret er taget i brug.
Fra at være 12-15 medvirkende og til nu 30-40 m/k på en ny større og hævet scene, flere bagtæpper, mikrofonanlæg, lysanlæg og ikke mindst et tre mands orkester (også m/k).
I 2002 tog John Plenov over sammen med Peter Haugaard, som siden har fortsat.
Der er premiere i begyndelsen af maj, hvor Peter Haugaard har skrevet teksterne, og vi kan igen glæde os til endnu en vellykket forestilling.