HÅNDBOLD:HØJ's 3. divisionshold hos damerne er med i toppen af rækken og ligger lige nu placeret på en fjerde plads efter de torsdag aften vandt med 28-33 i Gladsaxe over et af de andre tophold HG/AB Gladsaxe. På søndag kan det unge HØJ-hold opleves i Ølstykke-Hallen når de tager imod Tårnby HK.
Herrerne i 2. division har det ikke uventet svært efter oprykningen og ligger lige over nedrykningsstregen. Søndag blev det til et nederlag på 30-24 i Hillerød til Nordsjælland Håndbold 2. Træner Thomas Laursen sagde efter kampen.:
- Vi spillede nok vores ringeste kamp i år. Vi mødte et hold, der var i bedre form end os. Vi er handicappet af, at vi har haft mange spillere, der har siddet uden for med skader. Vi var ved halveg bagud med fem mål og det nærmeste vi kom dem var ved stillingen 23-20, sagde træneren, der venter endnu en svær kamp på søndag når Lyngby HK kommer på besøg.