Knabstrup: En eller flere ukendte gerningsmænd har åbenbart glemt, at grillsæsonen er afløst af efteråret, i forbindelse med et indbrud i en slagter i Knabstrup.
Slagter Ole Mortensen på Holbækvej, Knabstrup, fik i tidsrummet mandag kl. 17.30 til tirsdag klokken 4.50 opbrudt en ståldør i baggården. Fra stedet var stjålet 120 kilo kød.