Skattecenter Nærum, som Gentofte Kommune hører ind under, gennemfører i denne tid en særlig aktion på gevinster og tab på solgte ubebyggede grunde, ejerlejligheder og villaer, som ikke har tjent til bolig for ejeren. Projektet fortsætter året ud og omfatter fortrinsvis handler, som har fundet sted i 2007.