I Danmark er det besluttet, at der skal skæres ned på udledningen af drivhusgasser med en målsætning om 70 procents reduktion i 2030 i forhold til niveauet i 1990.
Foreninger frygter langsigtede konsekvenser ved CO2-lagring
I Danmark er det besluttet, at der skal skæres ned på udledningen af drivhusgasser med en målsætning om 70 procents reduktion i 2030 i forhold til niveauet i 1990.