Foreninger frygter langsigtede konsekvenser ved CO2-lagring

Flere miljøforeninger råber vagt i gevær over udsigten til, at flere områder i landet skal bruges til at lagre CO2 i undergrunden.

Flere miljøforeninger råber vagt i gevær over udsigten til, at flere områder i landet skal bruges til at lagre CO2 i undergrunden.

I Danmark er det besluttet, at der skal skæres ned på udledningen af drivhusgasser med en målsætning om 70 procents reduktion i 2030 i forhold til niveauet i 1990.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...