Solpanel gik i brand

Fredag eftermiddag gik der ild i et panel i et tag med solceller i et byggeri på Laanshøj Allé i Kirke Værløse.

- Der er tale om, at et solpanel har udviklet varme, og det gav noget røg. Brandvæsnet slukkede ilden, der ikke bredte sig til selve taget, siger vagtchef ved Nordsjællands Politi Christian Illum.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...