Rockere lukker Ishøj-borg

Den tidligere rocker Lars Jensen har en mission med ny forening: Hells Angels skal forbydes.

Den tidligere rocker Lars Jensen har en mission med ny forening: Hells Angels skal forbydes.

Ishøj: Hells Angels rockerborg på Industrikrogen i Ishøj står over for en snarlig lukning.

Det skriver ekstrabladet.dk.

Rockerne forsvinder ikke, men lukker den nuværende afdeling South End på grund af interne uenigheder. I stedet forventes det at gruppen splittes i to nye afdelinger, som efter alt at dømme bliver placeret i Rødovre og Greve eller Karlslunde.

Bruddet skyldes ifølge ekstrabladet.dk længerevarende uenigheder mellem gruppens nuværende South-End præsident Per Koba og den noget yngre, massivt ansigtstatoverede, Phillip Nielsen, som overtager styringen i Greve.

Philip Nielsen er efter sigende også en af hovedpersonerne bag en række alliancer med forskellige grupperinger med indvandrerbaggrund i det kriminelle gadebandemiljø i Københavnsområdet.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...