Politikere vender tomlen ned til at samle genbrugspladser

Værløse Genbrugsstation skulle være moderniseret for 14 millioner kroner, men på grund af problemer med støj til skoven og naboer, er det nu sat i bero. Arkivfoto: Jan F. Stephan

Værløse Genbrugsstation skulle være moderniseret for 14 millioner kroner, men på grund af problemer med støj til skoven og naboer, er det nu sat i bero. Arkivfoto: Jan F. Stephan

Det vakte opsigt blandt både byrådspolitikere og borgere, da det for nylig kom på tegnebrættet at undersøge muligheden for at samle de to genbrugsstationer i Farum og Værløse til én samlet genbrugsstation. Idéen opstod, da støjproblemer ved genbrugspladsen i Værløse gør det vanskeligt at udbygge den, som det ellers var planlagt.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...