Ørsted har netop indgået en formel aftale på den 20-årige kontrakt, energiselskabet har indgået med Energistyrelsen, efter selskabet har vundet det første danske udbud, der vedrører fangst og lagring af CO2.
Asnæsværket skal være knudepunkt for CO2-fangst