Novo Nordisk er løbet tør for plads i Hillerød - nu planlægges det sidste stykke jord

Ny lokalplan for Novo i Hillerød på vej.

Foto: Allan Nørregaard

Novo Nordisk købte i 1998 et kæmpemæssigt stykke jord af Hillerød Kommune, og nu er hele arealet tæt på at være udnyttet. Der er et lille stykke mark tilbage, og nu beder virksomheden Hillerød Kommune om lov til at tage området i brug.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...