Drive in-bager i Megacentret

Fremover behøver man ikke at forlade bilen, når man skal købe friskbagt brød. Svinninge Bageri har åbnet en drive in-bager i Holbæk Megacenter, så nu kan man bare møde op i morgenkåbe og sutsko.

Det er ægteparret Inge og René Christensen, der har åbnet det nye bageri, der har en anseelig størrelse, hvor der også er plads til en cafe og et salg af italiensk is.

Læs mere i dagbladet Nordvestnyt onsdag.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...