39-årige Tim Lerche blev tirsdag dømt to års fængsel for adskillige tilfælde af overgreb mod to søste på dengang seks og otte år. Han valgte, at anke dommen på stedet, oplyser dagbladet Nordvestnyt.
Den dømte har siddet varetægtsfængslet siden 5.december, og byretten valgte at forlænge varetægtsfængslingen til sagen kan behandles i landsretten.
Læs mere i Nordvestnyt
