Dansk Vandrelaug inviterer på søndag den 26. januar til en vandretur i den sydligste del af Gribskov.
Turen på cirka 14 kilometer går gennem Odderdam enge til Hjortesøle og videre til Følstrup damme og fugleudkikstårnene i den sydligste del af Esrum Sø.
Turleder er Ole Bjørn Andersen (6071 9915). Mødested er Slotspavillonen (trinbræt), Gammel Holmegårdsvej, Hillerød, klokken 10.35.