Allerede fra klokken 9.56 fredag, hvor den nye Søstrene Grene-butik i Frederikssund på Sillebroen Shoppings 1. sal slog dørene op, strømmede nysgerrige kunder til, skriver Frederiksborg Amts Avis.
Allerede i løbet af de første timer var mellem 150-200 kunder inde i butikken, anslår butikschef Felicia de Voss, der bliver chef for 10 ansatte i den nye butik, og som er stolt over den modtagelse, butikken har fået.
- Det er gået så godt de første timer, og der har virkelig været mange kunder. Det er helt overvældende, siger Felicia de Voss.
