Når der søndag endnu engang arrangeres Nærum Loppemarked på Rundforbivej 295-303 sker det denne gang med et godt formål i sigte. I samarbejde med Team Rynkeby Øresund arrangeres der nemlig et stort donations-loppemarked.
Alle effekter bliver doneret frivilligt, og omsætningen fra boden går til Børnecancerfonden. Har man ting liggende derhjemme, som man ikke længere bruger, og som man gerne vil støtte sagen med, kan man indlevere dem til Team Rynkebys bod på selve dagen, søndag den 19. juni.
Der vil desuden være flere aktiviteter på selve pladsen for både børn og voksne.
/adk