Ringsted: Tirsdag klokken 18.28 har der været indbrud i en bolig i Jyllandsgade. Et vagtselskab kan se på overvågningsbilleder, at en tyv er inde i huset.
Et vindue er opbrudt, og tyven har været rundt i hele huset, idet skabe og skuffer var gennemrodet.
Der er ikke umiddelbart stjålet noget.
