Poul H. udnævnt til æresmedlem

Den største hæder i Den Konservative Vælgerforening i Roskilde blev i går tildelt Poul H. Jensen, Gadstrup, der blev gjort til æresmedlem.

Hæderen fik han for sin mangeårige indsats for partiet, der bl.a. omfatter 16 år i kommunalbestyrelsen i Ramsø Kommune og senere syv år som formand.

Poul H. Jensen har desuden leveret gener til partiets nuværende byrådsmedlem, Lars Lindskov.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...