Minister trækker i løbeskoene på broen

Når Kronprinsesse Marys Bro lørdag 28. september officielt bliver indviet med et kæmpe broløb, bliver det som bekendt ikke med Hendes Kongelige Højhed kronprinsesse Mary i løbetøjet. Derimod bliver 10 kilometer-løbet over broen med aktiv deltagelse af transportminister Benny Engelbrecht (S), skriver Frederiksborg Amts Avis.

- Transportministeren skyder løbet i gang og løber selv med i løbet, fremgår det af det officielle program for indvielsen.

Klokken 13 går starten til løbet.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...