60 år Til en god fødselsdag skal der selvfølgelig være masser af kage. Derfor havde elverne i løbet af formiddagen lagt sig i selen for at kreere den lækreste og flotteste kage.
Dagens overdommer var Lyngby-Taarbæks borgmester Sofia Osmani, der endte med at blindsmage tre kager. Det var 7. A, der løb med sejren for dagens bedste kage og kunne glæde sig over en omgang sodavand til hele klassen.
I løbet af dagen var der masser af musik og taler, kaffe og kage, mens der om aftenen var middag på skolen.