Så snart nyheden om, at der skulle være tre-timers parkering på Kildegården kom, kom også en masse protester. Ikke mindst fra den lokale bridgeklub, som ikke kunne bruge en tretimersparkering til noget, da det tager lige lidt længere, at få spillet alle kortene.
Det stik vil politikerne ikke have, så derfor bliver de tre timer nu til fire, besluttede plan- og teknikudvalget i aftes.
De fire timer håber kommunen stadig vil holde bilister, uden ærinde hos de mange foreninger, som holder til i området, væk.
Restriktionerne kommer til at gælde alle døgnets 24 timer.
