Ups! Kamera på festivaltoilet var noget helt andet

En 20-årig mand fra København troede onsdag formiddag, han havde set et kamera, da han var på toilettet på Roskilde Festival.

Den 20-årige afmonterede kameraet og gik til politiet med det. »Kameraet« viste sig at være en sensor, der skal indikere, om toilettet er optaget eller ej.

Der blev ikke oprettet nogen sag.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...