TALKSHOW Sommerferien er slut, og det markerer starten på en ny runde af det populære 'Meyers Samtalekøkken'.
Samtalekøkkenet, som er et talkshow mellem Claus Meyer og en kendt personlighed, krydret med noget god mad, starter igen 31. august med tv-værten Signe Molde i den varme stol.
"Jeg har kendt fuldt Signe Molde i årevis og er en kæmpe fan. Jeg synes, hun var knivskarp i Quizzen og genialt morsom sammen med Anders Lund Madsen i Det Nye Talkshow på DR 1. Og så må man da sige, at hun folder hele sit repertoire ud i Signe Molde på Udebane, hvor jeg har været ved at flække af grin gentagne gange. Jeg kan godt lide, at hun ikke er bange for at sige, hvad hun tænker, at hun turde tage forhuden under kærlig behandling, og at hun i det hele taget er så uhøjtidelig, når hun altså ikke lige går med økse," siger Claus Meyer og løfter sløret for aftenens samtaleemner:
"Vi skal tale om, hvorfor Signe er så fræk, om irriteret tyktarm, hum og livet, når man er 40."
Signe Molde ser frem til aftenen, som starter kl. 18.30 og slutter 21.30:
"Jeg glæder mig til en aften i godt selskab, med højt til loftet og gratis mad. Jeg lover at gøre mit ypperste for at svare så oprigtig og ærligt som muligt på alt, hvad Claus spørger om. Og så vil jeg selvfølgelig gerne på forhånd undskylde, hvis jeg kommer til at krænke nogen," siger hun.
Menuen
Aftenen byde på en tre-retters menu, og Signe Molde gør, som samtalekøkkenets tidligere gæster også har gjort: Komponerer sin egen pizza.
Forret: Laksetatar.
Signe Molde Pizza: Pizza med mozzarella, salsiccia, aubergine, confiteret peberfrugt, chili og basilikum.
Hovedret: Skirt steak og onglet med knuste kartofler, grillet kål fra vores mark i Sakskøbing og sauce på røget marv.
Dessert: 70% Ecuador chokolade cremeux, kakaonibs og armagnac svesker.
Arrangementet foregår tirsdag 31. august 2021 i Meyers Spisehus, på Handelstorvet 10.
