Holder redaktionsmøder på Instagram: Stor succes med fysisk magasin i digital tidsalder

I en tid med en yderst presset mediebranche, har Mille Skjold Madsen skabt Økonomista – et fysisk magasin om økonomi til kvinder. Hun har truffet mange utraditionelle valg og haft stor succes med dem. Vi har talt med Mille Skjold Madsen om, hvorfor hun er gået imod strømmen, og hvordan en turbulent barndom har givet hende en passion for økonomi.

Læs eller genlæs: Holder redaktionsmøder på Instagram: Stor succes med fysisk magasin i digital tidsalder

Økonomista er et blad om økonomi. Mille Skjold Madsen har haft stor succes med hendes utraditionelle valg. Foto: Privatfoto

Foto: Privatfoto
<p>Mange printmedier oplever nedadgående abonnementstal. Ofte fokuserer medievirksomhederne på de digitale produkter, og senest er podcasting blevet udråbt til fremtidens medieformat. Men måske er det ikke den hele sandhed.</p>