Efter navneskift i energiselskab: “Rigtig mange”kan ikke logge ind

El-kunder på Sjælland har efter overgangen fra SEAS-NVE til Andel oplevet ikke at kunne bruge deres app eller logge ind og se deres oplysninger. Forbrugerrådet kalder sagen overraskende.

Det kan ikke fastslås, hvor mange kunder, der er ramt af problemer ved overgangen fra SEAS-NVE til Andel Energi. Selskabet oplyser, at det dog er en lille andel af de 1,2 mio. kunder, som selskabet har fået over fra SEAS-NVE, der er ejet af Andel, over i Andel Energi. Foto: Andel Energi/PR

Det kan ikke fastslås, hvor mange kunder, der er ramt af problemer ved overgangen fra SEAS-NVE til Andel Energi. Selskabet oplyser, at det dog er en lille andel af de 1,2 mio. kunder, som selskabet har fået over fra SEAS-NVE, der er ejet af Andel, over i Andel Energi. Foto: Andel Energi/PR

Foto: Andel