Lær brandign af Kählers CEO

Lær branding af Kählers CEO

Jesper Holst Schmidt, dengang han var CEO i Kähler Design og i 2015 åbnede en flagshipstore i Oslo. I næste uge fortæller han på et arrangement i Næstved Erhvervs regi om, hvordan man får succes med branding og PR. Pressefoto

Foto: Bettina Fjære

Næstved: Nogle af dem, der virkelig har formået at udnytte det optimalt, vil gerne lære fra sig og give gode råd om "Vejen til succés via branding og markedsføring".

Næstved Erhverv står bag det gratis arrangement torsdag den 30. marts klokken 15–18, hvor man kan møde Jesper Holst Schmidt, der tidligere var CEO i Kähler Design, men som nu er CEO i virksomheden That’s Mine, der laver kvalitetsprodukter til børn.

Blandt talerne er også Kasper Blandt-Laursen og Oliver Christopher Hansen, som tidligere var mændene bag CitatPlakat, men i dag rådgiver om digital vækstskabelse i virksomheden Vokseværket.

Endelig kan man også møde Nadia Sass, der har arbejdet med digital markedsføring i over 15 år og som i dag driver online handel i både Danmark og Sverige med salg af mere end 50 lingeribrands inklusiv eget brand.

Alle vil dele ud af deres egne erfaringer og give dig deres bedste råd til, hvordan man bygger et stærkt brand og får værdi ud af sin digitale markedsføring.

Arrangementet foregår hos Sass.dk på Transportbuen 11.

Mere info og tilmelding på Næstved Erhvervs hjemmeside.

Jesper Holst Schmidt, dengang han var CEO i Kähler Design og i 2015 åbnede en flagshipstore i Oslo. I næste uge fortæller han på et arrangement i Næstved Erhvervs regi om, hvordan man får succes med branding og PR. Pressefoto