ANNONCERING Politikens Lokalaviser, som Halsnæs Avis er en del af, er netop blevet Premium Partner i Google Adwords.
"Vi er stolte af at være den eneste danske medievirksomhed, som Google har valgt at indgå et partnerskab med," siger digital direktør Steffen Damborg.
Dette indebærer, at du ved at købe en Adwords-kampagne gennem avisen kan være sikker på at blive vist i toppen af søgeresultaterne, når potentielle kunder søger på Google efter virksomheder med jeres profil og kompetencer.
Du kan selv være med til at vælge præcis de søgeord, som sikrer din virksomhed flere besøg, eller du kan lade din lokalavis opsætte den perfekte kampagne for jer.
"I en AdWords-kampagne betaler man kun for de cliks, hvor kunder besøger ens website. Eksponeringen kan være enorm, og de fleste virksomheder oplever, at de kommer i kontakt med mange nye kunder," fortsætter Steffen Damborg.
Søgning på nettet handler ikke kun om clicks, men de "rigtige" clikcs, der fører til salg. Uanset størrelsen af jeres budget bliver kampagnen fordelt på en måned, så kampagnen er levedygtig.
Der er også mulighed for at kombinere avisannoncer med Adwords. Dette sikrer både, at målgruppen ved, jeres virksomhed findes, mens de samtidig også finder netop jeres firma, når de søger på Google.
Google har over 100 milliarder søgninger om måneden, og mere end en million annoncører bruger Google AdWords.
I Danmark bruges der hvert år 2,5 milliarder kroner på annoncer i Googles univers. Annoncering på Google udgør således knap 50 procent af al online markedsføring i Danmark.
Du kan blive en af dem og opnå meget større synlighed og salg, hvis du tager fat i en af avisens salgskonsulenter og hører mere om AdWords-kampagner.